Pluggeri, pluggera

Plugga hela dagen varje da´. Sitter på bibblan nu och pysslar lite med en uppgift i Interkulturell kommunikation. Därefter ska jag hugga tag i en bokrecension av boken Social marketing. Spännande va?

Tanken slog mig igår, vi ska faktiskt till Indien. Jag ska åka med världens bästa klass till Indien i fem veckor. Det har legat så långt fram i tiden att det bara varit där, men nu ska vi vaccinera oss nästa vecka och beställa biljetter. Its for real och jag är galet exalterad. Dock hopar sig frågorna; Får man klappa en helig ko? Får man äta kor? Hur många dagar klarar vi oss från magsjuka? Vad får man lov att klä sig i? Hur ska jag åka? När ska jag åka? Från var ska jag åka? Osv. Detta i sin tur ger en två miljoner andra frågor och stör nattsömnen lite ibland. Men vad gör väl det? För vi ska till Indien, jag, Sofie, Amanda, Tompelicious, Viktor, Malin, Matilda, Sofie, Thea, Karin, Mir, Tessan och Dominique! Woop Woop

Kommentarer
Postat av: Ida

Indien?! Nu får du berätta mer :)

2011-09-23 @ 16:14:24
URL: http://chavita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0