Lördagmorgon

Idag är det lördag. Jag vaknade klockan sju. Eller det tror jag iaf. Låg och tänkte i typ en timma på om vad jag ska göra efter min examen i vår. Utbytestermin? Praktik? Jobba och börja betala av de där rackarns lånen jag lever av nu? Stadga mig d.v.s skaffa lägenhet och en fast tillvaro? Efter denna existentiella kris på typ en timma trodde jag klockan var tio och det var dags för frulle. Tji fick jag, klockan var ju bara åtta. Så i en dryg timma var det jag och Mma Ramotswe. Ganska mysigt att börja lördagen i Botswana om ni frågar mig. Och denna lördagen känns ganska bra. För en gångs skull den här terminen känns inte plugget jättetungt och jag är inte jättestressad. Detta innebär att dagen blir najs. Jag, kombon och Stina ska promenixa in till stan, kanske fika, kanske sushi om jag har tur och dessutom kolla in utställningen Embrace. Helt okej lördag. Mitt soundtrack för helgen;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0