Bloggtips

De flesta som känner mig väl vet att jag är en riktig blogg-nörd, följer massor varje dag. Så igår bestämde jag och Amanda att vi måste ha en reseblogg, som startar nu, eftersom det är tvåhundra olika förberedelser. Ni hittar den här och där kommer vi skriva om allt som rör våra första fyra månader nästa år. Jag är så peppad.

Annars då? Skypade precis med bästa Johanna en sväng. Hon lever livet i Amerikat där hon har en mjukglassmaskin och åker på vingårdar dagarna i ända. Behöver jag säga att jag är avundsjuk? Men jag ska ju faktiskt hem till gbg nu i helgen, mysa med alla mina favoriter och gå på dop för sötaste lilla Jonathan. Vem är avundsjuk nu?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0