Aktuellt

Det är så mycket under helgen som jag har tänkt att jag vill skriva av mig om. Carl Bildt och hans iblandning i Lundin Oils, att världen inte är så svart-vit som folk vill tro i fallet med de fängslade journalisterna, att en mycket beundransvärd kvinna har gått bort, att Juholt kanske inte var medveten om att han gjorde fel med bidraget och att Embrace inte var den utställningen man förväntade sig (reklamen är mer spacead än utställningen) Men det går inte. Har jag fått skrivkramp eller vad händer med mig? Det tar bara stopp. Jag lyckas inte ens producera text till en del i hemtentan som heter 'Massmedier och Interkulturell Kommunikation'. Que voy a hacer?

Kommentarer
Postat av: sofie

and i said to myself: what the fuck?

2011-10-16 @ 14:27:20
URL: http://juicepocket.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0