Halleluja!

(Varning för skryt)
I onsdags fick vi ett glädjebesked som ingen av oss hade förväntat oss. Drömscenariot came true! Jag, Amanda och Sofie fick varsitt MFS-stipendie. Ett MFS-stipendie delas ut av SIDA och ska användas för att " under minst åtta veckor studera frågor som har betydelse för utvecklingsländernas ekonomiska, sociala, politiska eller kunskapsmässiga utveckling". Jag är så glad att jag inte vet var jag ska ta vägen. Botswana är på riktigt och vi kommer ha råd att göra de efterforskningar vi vill. Att vi tre fick det var extra bra eftersom stämningen hade blivit lite obekväm om en fick det och inte de andra. Det är iaf min största prestation hittills och jag är stolt. Grattis till oss!
Galet nöjd tjej!



Kommentarer
Postat av: sofie

let me hear a AAAAMEEEEEEN !

2011-11-11 @ 12:33:22
URL: http://juicepocket.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0