Och jag har bara regn hos mig

Jag tog sovmorgon idag. En lång sådan. Hade inte Empa kommit hem så hade jag nog fortfarande legat kvar i sängen. Kände att det var okej när regnet smattrade mot rutan och det var så varmt under täcket.
Men eftersom hon kom hem tog jag tag i mig själv och kollade min spanska-kurs, och gissa vem som fick 5/5 på sista inlämningen? Sjukt nöjd eftersom den handlade om hur Spanien framställs i utländska medier.

Även om det regnar en himla massa nu hade vi en rolig och solig helg i huvudstaden. Var på fotografiska, käkade pasta, var på fest hos Salah o Kim, shoppade, fikade, kollade Vänner, åkte tunnelbana och hade det mysigt. Är dock oerhört avundsjuk på Emelie och Sanna som ska få bo där hela hösten. Var ganska så dålig med kameran men här kommer några få bilder:




Nej, nu är det dags för frulle. Puss så länge

Kommentarer
Postat av: sofie

Sanna <3<3<3

2011-05-24 @ 17:31:36
URL: http://juicepocket.blogspot.com
Postat av: sofie

Sanna <3<3<3

2011-05-24 @ 17:32:12
URL: http://juicepocket.blogspot.com
Postat av: Sanna

Hahaha jag hatar er alla. :P Fröken Sverige 2011

2011-05-24 @ 19:14:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0