Glass i stora lass

Öh, jag har hittat glassen för mig. Eller iofs så älskar jag ju all glass. Idag tänkte jag till och med att om jag måste välja en sak att äta livet ut, så skulle det vara glass. Så läste jag lite bloggar nu såhär på kvällskvisten, och vet ni vad!? Ben&Jerrys, de två männen i världen som inte (ALDRIG) sviker en, har släppt en chokladglass för en insamling av pengar till Östersjön. Det är ett smutsigt hav. För er som inte visste det. Det bästa med glassen är i alla fall att det är små peacemärken i. Och det vet vi ju alla att jag gillar ganska mkt. Fred.

Här kommer underverket:


Halleluja asså, jag är helt till mig. Nästan så man ska bli religiös?

Kommentarer
Postat av: JoFi

sen skadar det ju inte heller att den är ganska god? :) och vet du vad jag fick höra i fredags? ben&jerry har öppnat på liseberg!!! :D saknar dig! <3

2011-05-22 @ 19:28:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0