Ja ä int bitter

Freds- och utvecklingsstudier gör en bitter på världen och mänskligheten, teorierna gör en bitter på att behöva sitta i bibblan, och nu säger mina vänner att jag är bitter. Det går utför. Vilket det också kommer göra nästa vecka när jag ska åka skidor. Färden mot Gbg börjar imorgon klockan nio, hämtas i staden vid tolv, plugg hela dagen och sedan mys med Jullan och Sanna för att på söndag gå upp tidigt som satan i gatan för att åka till Norge och Hemsedal. Jag ska åka skidor, inte bryta några ben, mysa,  basta, dricka öl, fira alla hjärtans dag, göra en konfliktanalys av Liberia, mysa lite till, dricka varm choklad, sakna mina bundsförvanter och njuta av livet.

Ja ä int bitter, ja är nöjd


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0