God morgon världen!

Idag är det helg, i alla fall i mitt huvud. Vi har en kanonhelg planerad med Afterschool, Stallarna, Brunch, Stan, Middag, Sivans/Stallarna och sedan en lazy sunday med vila! Detta till ära för Sofies kära vänner från Amerikat som kommer och besöker stan.  Alltså inte söndag utan resten av helgen!


Veckan har gått sjukt fort och jag har hunnit avverka en natt på hotell och en dag i Tibro. Tibro kan man fråga sig, men där sprang jag omkring i en härligt gul tröja och alla ungdomar frågade om vi kom från Svenska Spel och representerade Triss. Ganska kul faktiskt, för man ser ju likheten och då skrattade vi lite och tjötade med dem. Träffade en tjej som hade som mål att åka till Costa Rica och plugga spanska efter gymnasiet och en som ville läsa Freds- och Utvecklingsstudier. Jag tror jag stog och pratade med dom i typ en timma. Det är verkligen ett roligt jobb!

Lite pepp för helgen, man kan ju inte annat än o älska dessa latinos!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0