Friends forevah!

Jag har tamigtusan världens bästa vänner. När man kommer tillbaka efter att ha varit bortrest en vecka är de samlade hemma och har köpt en present till mig, för de tycker att jag ställt upp för dom. Jag som tycker att de ställer upp för mig minst lika mycket eller till och med mer. Sedan har vi tjejorna hemma och hon den dära i Stockholm o så självklart den där i Lund. Vad hade jag gjort utan er när resten av världen är dum i huvudet?

Som Fredde i Solsidan sa är vänskapsrelationer som grenar på ett äppleträd, vissa måste kapas. Det har jag gjort o nu har jag fasen de bästa äpplena i världen. Typ som de där 200 kronorsäpplena man kan köpa i Asien.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0