Conflict theories

Det vi läser nu är lika upphetsande som det låter. Det vill säga inget alls. Just därför var mötet vi på inriktningen hade med programansvarige idag en spark i rätt riktning. Hon beskrev hela tredje året och de ändringar som de gjort. Och äntligen är jag peppad igen! Förhoppningsvis kommer första månaden av sjätte terminen spenderas i Indien och resten av terminen på valfri ort i världen. Förmodligen kommer jag hamna någonstans i södra Afrika, men man vet aldrig. Att veta att jag kommer få resa om typ mindre än ett år gör att jag påminns om varför jag pluggar det jag gör och vart det kommer ta mig. Det kan nämligen vara väldigt svårt att påminna sig om det när man läser ett ämne som är lika inspirerande som ett svart hål.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0