4 februari 2011

Datumet då Sofie äntligen blev tant tillsammans med mig. Först hade vi en oerhört onödig föreläsningen då vi fick en ännu onödigare assigment att göra. Men sedan blev dagen bättre.

Dagen firades med favorittjejorna:
SofieAmandaEmelie

Först var det fika på Tuvfans, sedan var det dags för stan och shopping, där vi strosade runt tills butikerna stängde. Därefter mötte vi upp Sanna för att göra det bästa på hela dagen. Äta rå fisk. Love it! Dock en ganska strulig servitör men vad gör väl det när Empa väljer några väl valda ord, Sofie frossar i sina födelsedagsfynd och några äckelgubbar vägrar släppa oss med blicken. Dagen avslutades med bio, The Kings speech, som var riktigt bra, även om det inte hände så mycket. Grattis igen bästaste Sofie!

Kommentarer
Postat av: Sanna

HAHA, känns bra att jag symboliserar handsprit. Kanske jag ska söka praktik på deras företag, jag kan ju förbättra deras varumärke nåt radikalt! :P

2011-02-05 @ 18:34:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0