Llamado de emergencia...

Jag hade en helt lovely dröm inatt. Sällan man blir arg för att man vaknar från en dröm, men imorse var jag verkligen bitter.

Jag drömde att vi skulle ha jullov och Julia, Erica, Natti och Linda hade en överasskning till mig. Vi flög och flög, o sen så landade vi....  i Guatemala såklart. De bjöd förövrigt på resan , jag skulle se det som en julklapp. Väl framme i Antigua var alla från alla världens hörn där som var där samtidigt som oss. Och gud va kul det var. Sen vaknade jag, ensam i min säng, i en liten liten lägenhet i Växjö utan ett korvöre på kontot. Så jag var bitter, fast bara en liten stund.

För sen fick jag komma på frukost/lunch hos min sambo-to be Empa och blev genast lite gladare. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0