Jag vill bada!

Inte i havet, utan i ett badkar. Jag är verkligen jättesugen på att bada o detta har jag varit hela vintern. Men har man ett badkar? Nej! Har någon man känner här i bubblan ett badkar? Nej!

Jag har badat en gång i vinter, tillsammans med Sarah i hennes minimala badkar. Vilket innebär att jag inte fått min dos av badkarsbadning den här vintern. Förra hösten däremot, när jag bodde med flensis i en minimal lägenhet (iaf för två personer, den jag har nu är 7 kvadratmeter mindre!) kunde jag bada när jag ville. Och det gjorde vi också. Men nu har jag inget badkar.

Dock tror jag att jag har den perfekta lösningen. Funderar på en sådan där uppblåsbar pool som man hade när man var liten. En sådan vore ju perfekt att slänga in i badrummet när badbehovet tränger sig på, och när man inte vill bada släpper man ut luften o lägger undan den i en låda. Fast man kanske behöver en lite större idag än vad man behövde då. Men det ska nog gå o lösa.

Nu ska jag hem till Elin så ska vi börja med fältarbetet. Spännande , spännande.




Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag förstår vad du menar det är inte mycket som slår ett varmt skumbad med peeling, rakning, ansiktsmask och hårinpackning. Efteråt tar man på en varm badrock och smörjer in sej och sist filar och målar man naglarna .. Åh .. Nu fick jag med abstinens! Tack Lindus! ;)

2010-03-07 @ 11:54:57
URL: http://emeliejohnssson.blogg.se/
Postat av: sofie

Haha nyEl äger~! ;D

2010-03-07 @ 13:13:49
URL: http://juicepocket.blogspot.com
Postat av: Emelie

Vad hände med uppdateringen? ;)

2010-03-10 @ 14:18:54
URL: http://emeliejohnssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0