Det här med att blogga...

.. trodde jag aldrig skulle bli min grej. Men nu, efter ett halvår i bubblan och med allt fler människor runt omkring som bloggar tänkte jag att jag skulle testa.

Jag har trots allt massor av smarta idéer, tankar och åsikter som alla egentligen bara väntar på att få höra.

För tillfället sitter jag med tankarna någon helt annanstans, någonstans där det är varmt, solen skiner och man kan gå omkring i en klänning o sandaler. Där ens största problem är vad man ska äta på för restaurang och att man bränt sina axlar. Jag behöver inte ens vara där, det räcker att jag är i Barcelona med tjejerna nu och kan ha skinnjacka och jeans. Men, där är jag inte. Jag är i bubblan, gulliga lilla bubblan som faktiskt är mitt hem.

Ikväll blir det mys med min nya favoritserie Vampire diaries :) Där har ni något, some good shit!

Puss från 32an

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0