Nytt år?

Sista dagen på 2010. Vad hände där liksom? Det betyder att om 16 dagar är det två år sedan jag och jullan alldeles för nervösa begav oss till Landvetter och sedan vidare mot vårat älskade Gutte. Bara för därför bjussade hon mig på quesedillas igår. Det var gott, jättegott. Så låtsades vi att vi satt på Cafe Sky på takterrassen och käkade dessa samtidigt som vi lyssnade på spanska ballader. Därefter gick vi på 3D-bio, Narnia. Inga vidare 3D-effekter men väl värt att titta på, på grund av Kung Caspian. Mums!

Vart hemma i Gbg i en och en halv vecka nu. Jobbat, firat jul, druckit vin, ätit kalkon, firat mami och till och med spinnat en gång -> vilket var hur gott som helst.

Jag och mami hade tänkt avsluta detta året med det bästa av två världar, Champagne-zumba. Hör ni hur fint det låter? Det bästa av två världar. Men, jag ligger här med en hals mer svullen än en uppblåst blåsfisk och ett huvud tjockare än Nalle Puh. Så detta satte mami stopp för.

Om cirkus 12 timmar är det 2011, Det är bara att köra!

Feliz año nuevo!*


*Gott nytt år! (Jag gör som Elmaco-reklamen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0