The winner takes it all

Känns som att jag och mina kära kompanjoner Amanda och Sofie kommer bli en kanontrio det närmsta året i vårt freds- och utvecklingsträsk. Hade quiz i skolan idag, och vi vann. Gick för övrigt i skolan typ 10-17. Något jag INTE är van vid. Men detta vi läser nu tycker jag är intressant. Så det gör mig inget.

Såg för övrigt SD:s fina reklamfilm häromdagen. Den PR-byrån måste ju varit nöjd eftersom allihopa som knåpat ihop detta masterpiece verkar vara de skarpaste knivarna i sin låda (bransch) . Valet närmar ju sig med stormsteg, fast ändå tycker jag inte man hör så mycket om det. Förutom tidigare nämnda parti. Vi har i alla fall vattenmärkt vårat hem till de rödgröna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0