Back on track

Efter en sommar som gått jättefort är man nu tillbaka i Växjö. Sommarlovet började med en tvåveckors tågluff från Italien upp till Sverige. På vägen lärde vi oss bland annat att en osteria i Italien inte är ett ställe med bara ost, eftersom ost är ett svenskt ord. Vi lärde oss också att Stina är oemotståndlig för dräggiga italienare, en öl och en chokladbit är en perfekt middag och att det är svinkallt i Holland i juni. En underbart rolig tripp och den triggade igång reslusten något otroligt. Men sedan var det dags att tjäna ihop pengarna man investerat i minnen och resten av sommaren spenderades i kassan. Dock har jag haft en jättemysig sommar med mina goingar hemma och Tylösand och Lysekil kommer inte undan under sommarhalvåret.


Fina flickor i Florens


Midsommar i Lysekil med mina favoritsystrar

Sommaren hann även med en Winnebäck-Melissa Horn konsert, diverse stranddagar, båtutflykter och allt annat som hör sommaren till.


Tillbaka i Växjö känns det som om man aldrig lämnat campus. Jättekul att se alla igen och jag är så pepp för nollningen som sätter igång på torsdag. Vi hade en supertrevlig kräftskiva i fredags också vilket gör att jag vet att vi kommer få en nollning som går till historien!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0