Hey, Soul sister

Har haft fullt upp de senaste två veckorna. Eller nästan egentligen tre veckorna. Först var det Göteborg och mys hos min kära familj och alla mina favoriter. Är inte alls avundsjuk på Julia och Jessis lägenhet. Inget alls.

Därefter styrde jag kosan mot huvudstaden, Svalorna och SARAH. Väl i Sthlm fältarbetade jag o elin, sen umgicks jag med Sarah på kvällarna. Det var ett mysigt återseende och vi kom fram till att vi inte setts sedan december. Det är inte ok!

Kom tillbaka till bubblan i fredags kväll, och det kändes lite mysko att jag tyckte det var skönt att komma hem. Hem till Växjö. Trodde aldrig att jag skulle känna mig hemma någonstans där min familj inte är, men ack så fel jag hade.

Veckan har spenderats med fröken Skarin i bibblan vilket iofs inte varit så tråkigt som det låter.

Det roligaste på länge var för övrigt när jag, efter vi varit ute, somnar på Perras soffa, sen vaknar upp och utbrister Skogen därute är så läskig och går hem. Detta har jag i princip inget minne av men han fick sig i alla fall ett gott skratt. :D

Nu är det helg. Det är najs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0