Grön curry

Har spenderat hela dagen hemma hos min kära vän Elin. Vi har förberett redovisning och opponering för morgondagen. Hann med en liten promenad i solskenet med. Mysigt!

Big bang blev inte så big bang som vi hade hoppats men det var trevlig kväll ändå.

Gårdagen spenderades med Emelie, Sofie , Victor , lite scones, jordgubbar , vindruvor och en skitläskig film! Det var också mysigt.


När jag och Elin kom tillbaka efter promenaden satt det ett par på en filt precis nedanför hennes fönster. Tjejen såg både sur och ledsen ut och killen sträckte försökande sig mot henne. Vi fick då snilleblixten att de skulle få lite stämningsmusik. Jag tänkte att Lämna honom nu med Weidegård var passande (för han hade säker gjort nåt dumt!) men Elin satte på My heart will go on... Sedan låg de och mös tillsammans på filten. De ska de tacka Elin för och inte mig. Det var kul att se och Elin från och med nu döpt till Elin Amor Skarin.

Just det ja. döpte ju inlägget för att jag ville berätta för alla att jag gjort en jättegod grön curry idag. :) Bara för att få lite utomlandskänsla. Och det fick jag! Ska nog försöka mig på lite frijoles i veckan också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0