Diska, städa, tvätta

Känns som om jag städar konstant men på denna lilla ytan blir det aldrig rent. Längtar tills vi har ännu mer yta att smutsa ner på. Tvättar för tillfället med, skippar seminariet idag o går på det imorn istället för jag var i grovt behov av en tvättid.

Kongodagen närmar sig med stormsteg. Måste såklart alla gå på - > www.kongo.n.nu Kommer en massa intressanta föreläsare och man kan faktiskt lära sig en del :) 5 maj alltså, skriv in det i almenackan!

Slog mig precis att vi ska på fotboll på torsdag. Öster - Landskrona. Kan komma att bli intressant . Satt i lördags och förklarade off-side och diverse fotbollsregler för några vänner jag inte nämner vid namn. (för deras egen skull)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0